حضور در همایش بین المللی دکو۲۰۱۶

حضور در همایش بین المللی دکو۲۰۱۶

ارسالی توسط :پرهام ایزدپناه |جولای 3, 2015 | وبلاگ ها, وبلاگ های ویژه

حضور در همایش بین المللی دکو۲۰۱۶

در تيرماه ۱۳۸۷ ، صنعت مبلمان و دکوراسيون کشور شاهد برگزاري اوّلين و مهمترين رويداد   علمي فرهنگی کشور – کنفرانس دکو ۲۰۰۸ – توسط انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون بود. دستاوردهاي با ارزش  کنفرانس دکو ، انجمن را بر آن داشت تا هرساله با برگزاري کنفرانس بين المللي دکو ، در راستاي بهبود اين صنعت گام هاي بلندي بردارد.

کنفرانس بين المللي دکو با هدف همگرايي دست اندرکاران صنعت مبلمان و نهادهاي علمي و پژوهشي و نيز ايجاد ارتباط و جلب حمايت سازمان ها و نهادهاي خصوصي، دولتي و  بين المللي براي  توسعه کمي و کيفي اين صنعت و حرفه، تبادل اطّلاعات، تجربيات و دانش بکار رفته در اين حوزه، هر ساله در مهرماه در سالن همايشهاي بين المللي صدا و سيما، برگزار گردیده است.

در سال ۱۳۹۱ با تشکیل شورای ملی مبلمان و دکوراسیون ایران و صنایع وابسته به عنوان یک تشکل ملی، فراگیر و متولی در صنعت و تجارت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته مقرر شد همایش دکو در سال ۱۳۹۲ توسط شورای مزبور برگزار گردد. بر همین اساس ششمین کنفرانس بین المللی دکو با نام دکو ۲۰۱۳ در پانزدهم مهرماه سال ۱۳۹۲  توسط شورای ملی مبلمان و دکوراسیون ایران و صنایع وابسته برگزار گردید.

حضور مدیر کارخانه ولنسی  آقای علی اسماعیلی در سیمنار

برچسب ها: ,
اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *